niedziela, 2 maja 2010

Zegarkowy świat

Na początek pytaliście mnie ile kosztuje oryginalna torebka z Channel no więc około 1890 euro. Więc i tak mnie na razie nie stać xD


Nic ciekawego na razie co do ubrań się nie pojawiło (a szkoda) ciągle sukienki i spódniczki z motywem kwiatowym oraz dużą ilością barw.  Torebki pikowane jak najbardziej ciągle w modzie (ja teraz poluje na torebkę atmosphere). I oczywiście motyw marynarski to jest to! 


Dziś porozmawiamy o zegarkach dokładnie o dwóch rodzajach ich! Ostatnio gdy byłam na pokazie mody każda ale do każda modelka i model mieli na nadgarstku zegarek. 


Ostatnio weszła moda na zegarki szczególnie kobiece z dużą tarczą zegarową szczególnie pożądane są te na których jest pełno cyrkonii. Są one na prawdę urocze i dają wyjątkowości całemu strojowi do którego go zakładamy. Można takie zegarki spotkać z motywem Hello Kitty, New York, $, i wiele wiele innych. Ceny wahają się takich normalnych zegarków od 50 do 150 zł.


Oczywiście ja polecam żeby kupić sobie lepszą co za tym idzie droższą firmę by ten zegarek jeżeli chcemy by nam długo podziałał ja oczywiście polecam firmę QUARTZ mają od niedawna niesamowitą kolekcję zegarków. Sama się skusiłam i kupiłam po tym pokazie mody mój zegarek kosztował mnie około 490, 450 zł  ale jest na prawdę przepiękny. 



Polecam wam bardzo serdecznie takie zegarki dla mnie to jest taki "must have" tego roku :)


Kolejny rodzaj zegarków który też zrobił niezły szum na rynku modowym jest to tak zwany zegarek "Jelly Watch"  są to zegarki ostatnio bardzo pożądane szczególnie w mocnych kolorach takich jak róż. Są one elektroniczne i ogółem kształt, kolor bardzo przyciąga wzrok i można taki zegarek łączyć za równo  ciemnymi ubraniami by rozjaśnić cały strój i z jasnymi by tylko dołączyć zegarek jako ekstrawagancki zegarek. Polecam te zegarki z firmy Aldo. Kosztują one około 60/50 zł w sklepie (bardzo ciężko trafić). Ale na pewno na Ebay'u i Allegro możecie znaleźć taniej :) Jedyną osobą z blogspot która ma ten zegarek i oglądam jej notki jest Pani Ekscelencja.

A o to tak wyglądają te zegarki:


Sądzę że teraz muście pobiegnąć do sklepu i kupić jeden z nich bo są w y s t r z a ł o w e  :)


Mam jeszcze ostatnią niespodziankę. Na pokazie mody mogłam wejść za scenę :D i pani która robiła makijaż modelką spytała mnie o kilka rzecz a potem dała eyeliner. Zatkało mnie. Ale ja nie używam eyelinera więc po prostu w komentarzu piszcie "chcę" i potem odbędzie się losowanie. Macie czas do 10 maja. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz