wtorek, 30 marca 2010

Torebkomania

Witajcie po długiej nieobecności mam nadzieję że tamtą notką co nieco pomogłam :)

Mam dość sporo niestety nauki i jeszcze niedługo egzaminy ehhh...no nieważne. Słuchajcie mama niedługo może mi załatwi wejściówkę na pokaz mody więc opisze coś nie coś o nowych trendach. 

Dziś chciałabym co nie co powiedzieć o pikowanych torebkach.

Zauważyłam że jest na nie szał.

I bardzo dobrze !!!


Pikowane torebki szczególnie czarne pasują do wszystkiego i do bardzo skromnego stroju z wieloma kolorami czy bardzo eleganckiego i wykwintnego ponieważ dodają naszemu wyglądowi to coś. Polecam byście kupowały torebki pikowane z dodatkiem łańcuszków złotych i jakiś zdobień pasujących ponieważ dzięki temu nie tylko ma cię torebkę a i dodatek do stroju w postaci złotego łańcuszka. Co do koloru i wielkości to kwestia gustu oczywiście ja polecam czarny kolor ponieważ jest on po prostu uniwersalny i wygodny a na przykład biała szybko się brudzi i nie najlepiej wygląda wiem z doświadczenia.  Wielkość to już wasz wybór tak jak kolor moja rada jest po prostu taka by mieć pod ręką pakowną i małą (wielkość kopertówki). 


Rada: Każda z dziewczyn powinna mieć pikowaną torebkę. Jest wygodna i poręczna. I bardzo sexi :D



1 komentarz: